Беренче мәхәббәтемнең сөяркәсенә әйләндем... 

Исәнмесез, минем дә сезгә язып эчемне бушатасым килә. Бәлки, киңәш бирүчеләр табылыр. Тормышыбыз җитеш. Яшәргә йортыбыз, утырып йөрергә машинабыз бар дигәндәй... Ике кыз тәрбияләп үстердек. Икесе дә мәктәпне тәмамладылар, югары уку йортында укыйлар. Олысы быел диплом алачак, очрашып йөргән егете дә бар. Җәй аенда туй уздырырбыз дип планлаштырып торабыз. Читтән карасаң, бар да яхшы кебек... Ләкин төннәремдә йокы бирмәгән, җанымны утка салган борчуым бар. Бу авыр йөкне күңелемдә бер ел йөртәм инде.
 Сүземне ничек итеп башларга да белмим. Белеп торам, күпләр мине гаепләрләр, рәхәтеннән сикерә, диярләр. 
  Мин иремә яратып чыкмадым. Аңа кадәр 5 ел очрашып йөргән егетем бар иде. Ләкин безгә бергә булырга насыйп булмады. Егетем минем белән бергә параллель рәвештә марҗа кызы белән очрашкан. Тегесе балага узган. И ул вакытта елаганнарым! Соңгы очрашуда егетем миннән гафулар үтенде дә соң, ләкин эш узган иде инде. Өйләнде ул Наташасына. Мин бер еллап төштәге кебек яшәдем, бик авыр кичердем. Кайгыдан хәтта чәчләрем коела башлады. Ләкин вакыт яраларны дәвалый икән: эштә минем артымнан йөргән, үземнән 5 яшькә олы егеткә берничә елдан кияүгә чыктым. Ирем бик тыныч холыклы булып чыкты. Эшләгән акчасын тиенен дә калдырмый миңа кайтарып бирә, бөтен эшкә дә кулы ятып тора. Ияләштем мин аңа. Шулай гомер узып китте.
   Беренче мәхәббәтемне оныткан идем инде. Күңелем тыныч иде. Ләкин аяз көнне яшен суккан кебек, көннәрдән бер көнне мине яшьлек мәхәббәтем эзләп тапты. Башта ватсапка яза башлады, аннан телефоннан сөйләшүләргә күчтек. Ул хатыныннан аерылган, бер заводта водитель булып эшли. Кызык өчен генә башлаган идем, уеннан уймак чыкты. Мин аның сөяркәсенә әйләндем. Атнага ике тапкыр ул яшәгән фатирда очрашабыз. Ул биргән назны  гомеремдә дә татыганым булмады. Мин яшьлегемә кайттым, яңадан гашыйк булдым. Белмим, алдагысын бер Ходай белә. Иремне дә ташлый алмыйм, беренче мәхәббәтемне дә оныта алмыйм. Ике ут арасында калдым. Миңа каты бәрелмичә, киңәшләрегезне язсагыз иде... 

 

Автор

 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (21)
Cимвол калды:
  • 5 июль 2022 - 21:04
    Без имени
    15 ел яшэдек дигэн жомлэ юк бит,каян алып укый бу халык юк сузне.
  • 5 июль 2022 - 18:10
    Без имени
    Кызлар, игьтибар белэн укыгыз эле, автор анда 15 ел яшэдек дип язмаган бит...
  • 10 февраль 2022 - 15:28
    Без имени
    Беренче мәхәббәтең үзе килеп иеңә сөйләячәк Ул бит сатлык җан .Яшьлегеңдә сине ташлаган, хәзер семьясын ташлап синең тормышыңны боза . Акылыңа кил .
  • 10 февраль 2022 - 10:12
    Без имени
    Бу занымның күзе тонган бит инде, кеше киңәшен дә тотарлык түгел. Гаиләсен җимергәч кенә аңлыйлар алар. Мин ялгыштым, мин ялгыштым дип. Хәзер күпме йөргәч ялгышу буламы ул?! Азгынлык юлында инде сез.. Йөрегез әйдә
  • 10 февраль 2022 - 08:49
    Без имени
    Анасына карап кызын коч. Кызларыгыз кияугэ чыгасы кешелэр, аларнын килэчэклэре, репутациялэре турында уйларга кирэк сезгэ! Шушы яшьтэ узеннен рэхэтлек турында гына уйламыйлар инде. Юньсез кешесез икэн! Гомер иткэн ирегезне ике дэ уйлап тормый саткансыз. Семьягызны югалту сезнен очен шэп урок булыр иде. Ирегез белэн кызларыгыз жэл
  • 9 февраль 2022 - 21:52
    Без имени
    Проблемалар эзлэсэгез, табарсыз. Бу эш ирегезгэ беленми калмый, гаилэгез таркалыр. Ул кеше белэн яши башласагыз хичшиксез ул уз балаларына , э сез уз балаларыгызга тартылачаксыз. Сез анын балаларына ят кеше, ул сезнен балаларга ят кеше. Беркайчан да берботен гаилэ булмас. Асыл никах бергенэ. Сезнен гэмэллэр билгеле булгач, кызыгызнын кайнанасы кызыгызга нинди куз белэн белэн карар?! Ике кызыгызнын авторитеты кая булыр? Яман эш яхшы нэтижэ бирэ алмастыр. Мондый эш нинди проблемалар китереп чыгарачагын фаразлап бетереп булмый. Гаилэдэ тынычлык булмас. Туйлар узган туннар тузган. Яшь чакта ул кеше белэн кавыша алмау бэлкем эле сезнен бэхеттер. Жаны телэгэн елан ите ашаган .
  • 9 февраль 2022 - 20:14
    Без имени
    15 ел дигэнне курмэдем мин
  • 9 февраль 2022 - 20:08
    Без имени
    Дааа, авыр хэл. Ирегезне эйбэт дисез бит. Э беренче мэхэббэтегез Башта УК сезгэ тугры булмаган. Сезгэ авыр булганда ана РЭХЭТ булган бит. Менэ Хэзер ана авыр, сезне искэ тошергэн. Мин сезне нык анлыйм...
  • 9 февраль 2022 - 18:36
    Без имени
    Ж,улэр хатын. Зур гонах кылган--зинага барган, оят кая. Ир кадере кая!
  • 9 февраль 2022 - 13:25
    Без имени
    Бу гөнаһлы гамәлең өчен үкенәчәксең ! Тәүбәгә кил!
  • 9 февраль 2022 - 13:11
    Без имени
    Ялгышасын, ускэнем... Акылын,а кил, гаилэн, балаларын, турында уйла!!! Ул бит Сине яшь чакта ук башка кешегэ алмаштырган, ышанып эйтэм ун,ай очырак булса тагын шулай була...Ирен, белгэнче тизерэк тэубэгэ кил, тозэлмэслек хата эшлэмэ🙏 (Ни белэсез диеп уйлама охшаш язмышлар бар икэн)
  • 9 февраль 2022 - 11:52
    Без имени
    сезнен урында булсам, гомер иткэн учакны таркатмас идем бу сезнен вакытлыча мавыгу гына иреннэн китеп анын белэн яши башласан барда узгэрэчэк, ул инде сез яшьлектэ яраткан егет тугел. Тормышны таркатырга тиз, кабаттан ялгап булмый. Кызым кияугэ чыга дисен, анын ире нэрсэ эйтер синен турында, сойрэлчек энигэ эйлэнерсен.
  • 9 февраль 2022 - 11:23
    Без имени
    15 ел яшибез дигэн экызы инде диплом ала ли.
  • 9 февраль 2022 - 11:09
    Без имени
    15 ел яшилэр, ничек олы кызлары диплом ала инде уже югары уку йортында?
  • 9 февраль 2022 - 10:44
    Без имени
    Беренче баласы белен бу ирге кияуга чыккан булган очрактада,икенче кызы 14 яшьлер булырга тиеш бит,анысы каян булган сон?универда укыгач 18-20 яшьлек була бит
  • 9 февраль 2022 - 10:39
    Без имени
    Ире белен 15 ел яшегеч, беренче баласы как минимум 14 яшьлек булырга тиеш,а монда бер кызы универ бете,димек ,21-22 яшьлер тиресе була ,икенчесе тоже универда укый,18-19 яшьлер чамасы була 🤔🤔 Не стыковка что то)))
  • 9 февраль 2022 - 09:43
    Без имени
    Намазга басып Аллаhтан сорагыз. Тормышыгызны җимермәгез. Укенерсез, соң булыр!
  • 9 февраль 2022 - 08:51
    Без имени
    Аңлашылмый, 15 ел яшисез, ә кызыгыз инде вуз тәмамлый? Хисләрне йөгәнли белергә кирәк инде. Башта ук очрашмаска иде. Бер дә горурлыныгыз юк икән. Йөрәккә фәрман биреп булмый дисәләр дә, була ул. Наркоманнарның ломкасы кебек периодны гына җиңәргә кирәк. Аның белән бергә яшәсәгез, тиз туяр идегез, минемчә.
  • 9 февраль 2022 - 08:06
    Без имени
    Ирең б/н15 ел яшиснң,кызың диплом яклыйяя ничек алай була соң ул?
  • 9 февраль 2022 - 07:48
    Без имени
    Экият язганда саннарын булса да туры китерегез инде авторлар!!! 15 ел яшим ир белэн ди, кызларыбыз институт тэмамлый ди...14-15 яшендэ институт тэмамлап кияугэ бара мени кызыгыз???
  • 9 февраль 2022 - 07:40
    Без имени
    Бәхетсезлек баскычына аяк баскансыз шул. Бер тапкыр ул сезне ташлаган бит инде . Хәзер дә шулай булачак. Алай гына тәмамланса әле . Гаиләгез таркалып, тормышыгыз җимерелеп, ирегезне, балаларыны югалтып бетәчәк бит бу хәлләр. Кызларыгызның киләчәк язмышына нинди зыяннар киләчәген күз алдына китереп карагыз ....
Хәзер укыйлар
  •  Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 5 Бер көнне иртән торып бәлеш пешерергә уйладым. Бәрәңге турадым, суган әрчедем, камыр бастым. Духовкада кургаш кәгазь астында ике сәгать ярым эчендә бәлешем изелеп пеште. Ләкин хуш исе урамга кадәр чыккан итле бәлешемне ашарга насыйп булмады.
    11886
    4
    110
  •  Исерек ир, усал кайнана белән гомерем узды 3 Рәфис белән 3 ел очрашып йөрсәк тә, мәхәббәтебез үбешүдән ары узмаган иде. Беренче зөфаф төнебезне мин куркып, дулкынланып көттем.
    11385
    4
    80
  • Исерек ир, усал кайнана белән гомерем узды 2 Рәфискә кияүгә чыгарга җыенуымны әнием ошатмады, ул мине кабаттан үгетләргә кереште: «Кызым, тагын бер тапкыр уйлап кара әле! Габдулла белән Сания авылда иң усал гаилә булып санала, Санияне тиккә генә «юха елан» дип йөртмиләр. Алай гынамы, бу гаиләдә эшнең бетәсе юк: 50 сутый бакчалары, абзарларында өч сыер, кырыкка якын сарык...
    9263
    1
    55
  • Юлда кем очрамас... Кичә яшүсмер кызым эштән кайтты да, «Әни, син хәзер мине ачуланачаксың», – ди. Сагайдым. Ачуланасымны алдан ук белеп торгач, нинди ярамаган эш эшләде икән? 
    8582
    1
    51
  • Уеннан уймак Барысы да бәхәсләшүдән башланды. Хатын-кызлар, бигрәк тә йөрәкләре янып торган яшь кызлар бәхәсләшмәсен икән ул. Аларның яшьлек дәрте егетләрне үзләренә карату гына түгел, дөньяны әйләндереп бастыра ала... 
    4086
    0
    48