2 июнь 2022 яңалыклары

  • 2 июнь 2022 - 17:43
    Йөрәк тибеше көенә бию
    – Бик авыр чагым иде. Әтине югалткан вакыт... Аның шулай иртә китүе белән һич килешергә теләмәдем. Күңел әрни дә әрни... Мине ул чакта джаззо коткарды.
    2827
    0
    2
  • 2 июнь 2022 - 16:38
    Әхмәт БАЛҖЫ: «Татар теле – ул ачкыч»
    Беренче иң ошаган сүз – әби булды. Төркиядә «эбе» диләр. Әмма чын төрекчәдә әббә дип әйтмиләр. Ул сүз үзгәртелгән. Ә менә сез, татарлар, ул сүзне үзгәртмәгәнсез. Мин, гомумән, әбиләрне яратам. Үз эбемне бигрәк тә. Тагын бер ошаган сүз – бәбәй.
    2392
    0
    0
  • 2 июнь 2022 - 14:30
    Даруларсыз дәваланыгыз!
    Кешенең баш мие сусыз якынча бер атна яши ала. Әмма икенче, өченче көндә аның эшчәнлеге бозыла – галлюцинация (күзгә күренүләр) һәм саташу башлана. Шуңа күрә дә баш «томанлана», фикерләр чуала, хәтер начарлана башлавын тойсагыз, димәк, организмга су җитми.
    2183
    0
    6
  • 2 июнь 2022 - 10:44
    Нәзакәтле ялган
    Алар эләккән тозак бик хәйләкәр иде шул. Тик күңелсез маҗаралары моның белән генә беттеме соң?! Юк, әлбәттә!..
    6457
    0
    28
  • 2 июнь 2022 - 09:55
    Сабан туе – уртак туй!
    Сабантуйга бирелгән иң кыйммәтле бүләк булып һәрвакыт чигүле сөлге саналган. Узган Сабан туеннан соң шушы авыл егетенә кияүгә чыккан яшь киленнәрнең һәркайсы бәйрәмгә атап сөлге чиккән. Казан артындагы кайбер авылларда яшь киленнәр бәйрәм бүләге итеп ирләр күлмәге һәм ике чигүле кулъяулык яки намазлык та әзерләгән.
    2886
    0
    0
  • 2 июнь 2022 - 09:48
    Телегез дөрес ятамы?
    Телнең авыз куышлыгындагы дөрес торышы йөз матурлыгына тәэсир иткәнен белә идегезме? Бу чынлап та шулай. Игътибар итегез әле: аскы казналыгыгыз ничек тора?
    694
    0
    0
  • 2 июнь 2022 - 09:21
    Тирамису – итальян десерты
    Итальяннар ризыгы дисәк тә, тирамису бик җиңел әзерләнә икән. Әйдәгез әле, бергәләп әзерлик!
    1932
    0
    1
  • 2 июнь 2022 - 09:18
    «Кияүгә яратып чыкмадым»
    Бер таныш егетнең: «Өйләнешер өчен мәхәббәт кирәк түгел. Иң мөһиме, хөрмәт һәм бер-береңне аңлау. Яратып кына яшәп булмый», – дигәнен ишеткәч, сүзсез калып, йөзенә күтәрелеп карадым. «Ничек инде?! Яратмыйча яшәп буламыни инде?» – дип үрсәләндем башта. Аннары ирексездән: «Хөрмәт итсә, сүзне тыңласа, мине санласа, шул җитә микән әллә?» – дип уйлый башладым...
    12770
    1
    33
Хәзер укыйлар
  • «Рәнҗемә миңа, кызым...» Ул аның каберенә еллар үткәч кенә кайта алды. Юк, еракта – диңгез-океаннар артында яшәгәнгә түгел, күңеле тартмаганга...
    15021
    1
    84
  • «Төшләремдә  ак күлмәктән син...» – «Шевроле круз» машинасында йөри торган малаегыз бармы? – дип сорыйлар Иршат абыйдан. – Әйе. – Авария булган, килегез... Өс-башларына нәрсә туры килә, шуны киеп, кайнанасы Галиябану апага берни әйтмичә өйдән атылып чыгып китәләр...
    11374
    1
    61
  • Кыска буйлы зур бәхет Бар яктан да килгән Миләүшәгә башка егет табылмады микән дип, шаккаттым, дөресен генә әйткәндә. Авылда өрлек кадәрле менә дигән ничә егет бар, ә аның артыннан кайсыдыр бер авылдан шушы кечкенә генә егет йөреп маташа. 
    5559
    3
    48
  • Үләнче Рушания ханым Минсәгыйрованы үзе яшәгән Спас районының Болгар шәһәрендә генә түгел, инде бөтен республикада үләнче дип беләләр
    5114
    3
    41
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 1 февраль 2023 - 17:08
    Без имени
    Бик күркәм хәситә. Ясалышы гади генә булса да, отышлы күренә. Идея өчен авторга зур рәхмәт.
    ​Милли бизәкләр – хәситә
  • 31 гыйнвар 2023 - 16:29
    Без имени
    Дөрес эшләгәннәр, дип язучыга җавап бирәсе килә. Аларны яратмаган кешегә өйләнергә, кияүгә чыгарга кем мәҗбүр иткән? Яратмыйча яшәгәч, нигә шул гомер яшәгәннәр? Нигә баштарак аерылмаганнар? Бу очракта азгынлык бу! Әгәр алар бер-берсе бн очрашканчы мәхәббәтсез яшәү авыр, дип аерылган булсалар, аңлап булыр иде. Ә бу очракта хыянәт бу! Димәк, азгынлык!
     «Мин аны  сыйныфташлар очрашуыннан алып кайттым...» 
  • 31 гыйнвар 2023 - 13:57
    Без имени
    Хыянэт итмэгэн ирлэр бар микэн ул? Мин иремэ шулай дип эйткэч, э ирлэр кемнэр белэн хыянэт итэ сон хатыннарына,хатын-кыз белэн тугелме диде. Монда ирлэрне генэ дэ гаеплэп булмыйдыр, муеннарына асылынгач, постельгэ сойрэп яткыргач, нишлэсен инде алар? Ир-ат табигатьтэ нэсел калдыручы, самец бит инде ул. Э хатын-кыз тотнаклырак булса, хыянэтлэр дэ булмас иде. Уз ирлэре белэн яши алмаган, азып-тузып йоруче хатын-кызлар( хатын-кыз димэсэн, хэтерлэре калыр) этэрэ ир-атларны хыянэткэ. Ойлэнгэн ир икэнен белэ торып, анын белэн очрашып йору бернинди кысаларга да сыймый.
    «Йөремсәк» хатын
  • 31 гыйнвар 2023 - 18:16
    Без имени
    Аллаһ Тәгалә сынауларның ин олысын биргэн,димэк ин яраткан колларыннандыр...Куркэм сабырлык белэн уткэреп жибэрергэ насыйп булсын.Мэрхэмэтле,шэфкатьле иманлы кеше тап итсен.Ялгызлыкка караганда,янэшэндэ яхшы кеше торса,авырлыкны жинэргэ жинелрэк булыр.Балаларның уз юлы. Аллаһ хэерле юлын узе курсэтер ин ша Аллаһ.
    Киләбез дә китеп югалабыз...
  • 30 гыйнвар 2023 - 20:45
    Без имени
    Мин дэ сезнен кебек исерек ирне 18 ел тузеп яшэдем. Хэзер исемэ тошкэн саен, жулэр булганмын дип уйлыйм. Аерылышканыбызга елдан артык, хаман эчэ, эчендэ чыкмаган жаны гына калган инде. Кеше ни эйтер дип тузэбез шул, узебезне уйламыйбыз. Эгэр бер фикергэ килэ алмасагыз, психолог белэн кинэшегез. Мина ярдэме тиде. Игътибарыгыз очен рэхмэт.
    Эчкече иргә сабыр итәргәме?