7 май 2020 яңалыклары

  • 7 май 2020 - 21:07
    COVID–19. 105 яңа очрак
    Узган тәүлектә Татарстанда коронавирусның 105  яңа очрагы теркәлгән, 31  кеше хастаханәгә озатылган.
    190
    0
    0
  • 7 май 2020 - 20:25
    Килендәш
    Ике килен дус һәм тату була аламы? Әллә ул дуслык җырда гынамы? «Брат братның көтү көткәненә рад» дигән гыйбарәнең тууына киленнәр сәбәпче түгел микән?!
    5437
    1
    28
  • 7 май 2020 - 16:18
    Замирә Рәҗәпова: «Максим ТАТАР!!! МӨСЕЛМАН!!! Ураза тотабыз»
    Телевидениедә тапшырулар алып барган Замирә Рәҗәпованың Инстаграмда 70 меңнән артык язылучысы бар. Үзенең тормыш хәлләрен, гаилә мөнәсәбәтләрен дә, улларының кызыклы яңалыкларын да язып куя. Иренең Максим атлы булуын да беләбез. Максим булгач, халык аны рус милләтеннән дип уйлый. Бүген Замирә бөтен шөбһәләргә нокта куйган.
    1522
    0
    2
  • 7 май 2020 - 15:44
    Радио көненә – мобиль кушымталы радио
    Татарстанда эфирга чыгучы «Китап» милли радиосын хәзер гаджетлардан тыңларга була.
    209
    0
    0
  • 7 май 2020 - 14:21
    9 майда салют булачак. Бәйрәм программасы.
    Илдә коронавирус афәте хөкем сөргәнлектән быел Җиңүнең 75 еллыгы он-лайн режимда уза. «Бәйрәм рухы көне буе тудыралачак», – дип ышандырды бу уңайдан узган матбугат очрашуында Татарстанның вице-премьеры Ләйлә Фазлыева.
    289
    0
    0
  • 7 май 2020 - 13:58
    Татарстан үзизоляциядән чыга башлый
    Беренче этапта татарстанлыларга саф һавада спорт белән шөгыльләнергә һәм балалар белән йөрергә рөхсәт бирәчәкләр. Бу хакта республика президентының матбугат хезмәте башлыгы Лилия Галимова хәбәр итте.
    679
    0
    2
  • 7 май 2020 - 12:14
    Санкт-Петербург ветераннары Татарстан исеменнән дә бүләк алачак
    Бөтен башка төбәкләр кебек үк бу көннәрдә герой-шәһәр Санкт-Петербург та, Ленинград өлкәсе дә Бөек Җиңүнең 75 еллыгын каршыларга әзерләнә. Бәйрәм белән бәйле чаралар инде шәһәрдә башланган: сугышка кагылышлы булган тарихи урыннар тәртипкә китерелә. Ә аларда, белгәнебезчә, мондый урыннар байтак.
    207
    0
    0
  • 7 май 2020 - 03:51
    Балага хыянәт
     XXI гасырның егерменче елын ваклыйбыз. Яңа технологияләр, инновацияләр заманасы көн саен яңалыклар, ачышлар белән шаккаттыра. Әйе, кешелек алга барырга, камилләшергә тиеш кебек. Тик кайчак әле һаман үзебезне кыргыйлар кебек тотабыз. Җитеш тормышыбызда, әдәп-әхлак ни өчен дөнья малы белән бергә үсми икән ул?
    784
    0
    2
  • 7 май 2020 - 03:37
    Мастопатия 
    Хатын-кызның матурлыгы да, горурлыгы да, бизәге дә – күкрәк. Ләкин ул аның иң нечкә җире дә... Күкрәк бизендә ниндидер үзгәрешләр булуын тоеп, кайсыбыз гына хафага төшмәс икән. Андый чакта күңел төрлесен уйлый...
    861
    0
    3
  • 7 май 2020 - 03:16
    “Кеше күңеле – кара урман”
    Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде...
    3126
    2
    30
Хәзер укыйлар
  • 8089
    4
    110
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    9651
    5
    71
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    9380
    2
    62
  • Дәва Авылына кайтты. Авыл үзгәрмәгән, ул – үзгәргән. Хәтта исәнләшеп үткән авылдашлары да, танымыйча, артыннан карап калды. Нәфис гәүдәле, сара чәчле хатын ят иде аларга. Ә ул бер ел элек кенә дегет кебек кара чәчле, интегеп яшәгәне йөзенә чыккан Мәрсилә иде бит. Тик аның тормышындагы авырлыклар узды. Ак полосадан бара ул. Чәчен дә шуңа буятты...
    4806
    4
    45
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 11:58
    Без имени
    Бик матур язгансыз Венера !Э чынлыкта бу булган хэл !Фэридэ ул чыннан да бик лаеклы ,хормэтле ,бик чибэр дэ унган да хатын -кыз !Исеме генэ узгэртелгэн .
    Күз яшьләрең булып мин тамам...
  • 6 август 2020 - 15:36
    Без имени
    Сабак алмаган бу хатын
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 19:21
    Без имени
    Йозлэтэ чыгар ул аферисттан-узе генж тугел-7 буынына кадэр тошэр лэгьнэте!
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре