28 апрель 2020 яңалыклары

  • 28 апрель 2020 - 18:45
    Иң бәхетле көн
    Әти белән әнине сайлап алмыйлар. Ә кайнана белән кайнатаны? Улларын сайлагач, бәлки, аның әти-әнисенә дә риза булыргадыр? Бу язма шул хакта. 
    8543
    1
    41
  • 28 апрель 2020 - 17:55
    Казан халыкара мөселман киносы фестивале онлайн узарга мөмкин
    Онлайн концертлар, спектакльләр карауны гадәткә керттек инде. Бүгенге көн вәзгыятенә карап, зур масштаблы фестивальләрне дә онлайн форматта үткәрү турында уйланалар.
    292
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 17:39
    Әби – авылыбызның беренче депутаты 
    «Көтә белгәннәр» полкына әнием ягыннан әбием – МӨБАРӘКҖАНОВА Мөгаллимә Шәфигулла кызының (1917–2007) исеме дә язылырга тиеш. 
    247
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 17:05
    Гомере буе көтеп яшәде
    Хәйруллина Мөнирә Хәйрулла кызы 1907 нче елда Әтнә районы Югары Сәрдә авылында туа.
    247
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 16:53
    Әти назы насыйп булмаган...
    Фәсхиева Шәкүрә Гыйлаҗетдин кызы 1938 елның 3 июлендә дөньяга килә. 3 яшьлек кыз әтисен яхшылап хәтерләми дә. 1941 елда сугыш башлана...
    268
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 16:39
    «Әнкәй белән улыбызны сакла!»
    ​​​​​​​Бу сүзләрне Мөхәмәтулла хатыны Фәүзиягә 1941 елда 23 нче июньдә әйтә...
    338
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 16:27
    Хатын-кызга мәчеткә йөрү дөресме?
    «Хатын-кызларга мәчеткә йөрергә ярыймы? Төрле кеше төрлечә сөйли, кемдер, мәчеткә хатын-кыз йөрми, намазыңны өеңдә укы, ди. Динебез моңа ничек карый икән?» – дигән сорауларны еш ишетергә туры килә. Аларга Сәйдә абыстай АППАКОВА җавап бирә. 
    1114
    0
    4
  • 28 апрель 2020 - 15:54
    «Сөембикә» марафоны
    «Тормыш элеккечә булмаячак!» «Үзгәрергә ашык!» «Яңа гадәтләр заманы җитте!»
    612
    2
    2
  • 28 апрель 2020 - 15:00
    БУ 6 ГАДӘТТӘН АРЫНЫРГА КИРӘК
    Сүз – совет кешеләренә хас гадәтләр турында. Буыннан буынга күчеп килә инде алар. Никадәр көлке тоелмасын, кайберәүләр әле һаман шул гадәтләргә ябышып ята.
    1458
    0
    4
  • 28 апрель 2020 - 12:11
    Май бәйрәмнәрендә башкарасы иң мөһим 5 эш
    Май бәйрәмнәрен күпләребез ял итү өчен дип түгел, ә бакчабызга, йортыбызга багышлау өчен дип көтә. Без сезгә май бәйрәмнәрендә башкарып өлгерергә кирәкле эшләр исемлеген китерәбез.
    777
    0
    2
  • 28 апрель 2020 - 12:04
    COVID–19. Яңа саннар
    Узган тәүлектә Татарстанда коронавирусның 65 яңа очрагы теркәлгән, 6 кеше хастаханәгә озатылган, 59 кешедә авыруның җиңел формасы күзәтелә, алар өйдә дәвалана.  7 кеше – читтән кайтучы, калганнары  авыручылар белән элемтәдә булу нәтиҗәсендә авырган.
    810
    0
    2
  • 28 апрель 2020 - 10:31
    30 августка башкала халкына бүләк ясыйлар
    «Коронавирус белән көрәштә Казан урамнарын юалар, һәр көнне тукталышларны махсус антисептиклар белән сөртәләр», – дип белдерде бүген Министрлар Кабинетында узган брифинг вакытында Казан Башкарма комитетының тышкы төзекләндерү комитеты башлыгы Игорь Куляжев. Матбугат очрашуында шулай ук башкала халкына 30 августка бүләк әзерләүләре хакында әйттеләр.
    431
    0
    1
  • 28 апрель 2020 - 10:18
    Хисмәтуллина Гөлбану
    Хисмәтуллина Гөлбану әби Арча районы Сөрде авылында 1924 елда туган.
    243
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 10:13
    Мәймүнә Хәкимова
    "Кеше язмышы- туган ил язмышы" дип белми әйтмәгән борынгылар.
    261
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 09:47
    Гыйләҗева Рәдифә апа
    Олы Әтнә авылы сугыш чоры балалары.
    308
    0
    1
Хәзер укыйлар
  • Син минем балам! – Нихәл, улым! – Айдар Фидаилевич ак биләүдәге бәбине күтәреп, битенә үк терәде. Үз гомерендәге иң шатлыклы көне бүген аның! – Рәхмәт сезгә, Ләйлә! Бу бәхетне бүләк иткәнегез өчен. – Ир баланы күтәргән килеш Ләйләгә борылды. Хатын елый иде. Башта яшерен генә тамган күз яшьләре тора-бара тоташ үксүгә әверелде.  – Ай-дар... Фи-даи-левич... ба-ла-ны бир-мим... Бирә... ал-мыйм... – Ләйләнең бу сүзләре иңрәү булып чыкты. 
    11613
    5
    146
  • Бозым Сихерчеләр, имчеләрне никтер картаеп-бирчәеп беткән карчыклар кыяфәтендә генә күзаллый иде моңарчы Галия. Аларның яшәгән йорты да каядыр бер читтә, аулакта булырга тиеш иде кебек. Ул йорт үзе үк күңелдә шик уятырга, шом кертергә тиеш...  Ачык йөзле, ак яулыклы апа каршы алды аларны.
    7303
    1
    94
  • 8152
    2
    54
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 25 сентябрь 2020 - 01:53
    Без имени
    Мин Дэ нэкъ шулай 32 яшемдэ 2 кызым белэн ялгыз калдым,ирем бер хатын бн чыгып китте ,1 елдан кире кайтты, гафу итэ алмадым,шартлатып араны оздем.Ул хатыннан-хатынга йореп,45 яшьтэ асылынып улде,чыгып киткэн хатын 10 еллап, психбольницада яши.Э мин ,Аллага шокер ,ирлэр булдыра алмаган ирлэр эшен эшлэп,кызларымны устереп,эле Дэ исэн- сау эшлэп ятам.Хатын-кыз ялкау булмаса,беркайчан да югалмый,аларга АллахеТэгалэ безгэ коч бирэ.
    Бәясен белгән хатын-кыз көчле ул...
  • 25 сентябрь 2020 - 02:10
    Без имени
    Минем кияу Дэ нэкъ шулай качып-посып ,никах укытып,узенен классташы белэн 5 ел инде яшэп ята.10 еллык классташлар очрашуыннан сон айный алмады.Бик тырышып яшерсэ дэ,тэжрибэле кузгэ куренеп тора.Ул да шуннан сон дин юлына кереп китте.Имеш диндэ 4 хатын да рохсэт ителэ.Узлэре бугенге кондэ БИК рэхэт яшэсэлэр дэ,ата-ананын азгынлыгы очен балалар узлэренен авырулары,газаплы тормышлары ,улемнэре белэн жавап бирэ.Чонки рэнжу,куз яшьлэре узенэ тошмэсэ,балаларга тошэ.Хэр кеше шуны онытмасын Иде.Алар бит ойгэ кайтасы акчаны,гаилэнен зур ойлэр салып,иркен тормышта яшисе доходларын илтеп икенче хатынга бирэ.Гаилэдэ беркайчан да артык акча булмый.Ойдэге хатын белэн бергэлэп эшлэп,чит хатынны содержать итэлэр.2 нче хатын булып яшэргэ ризалык бируче хатыннар,акылыгызга килегез,ул ирлэрнен акчасы тозлы куз яшьле,рэнжешле акчалар,беркайчан сезгэ бэхет китермэячэк,авырлык,авырулар белэн корэшу очен тотылып бетэчэк.
    Бәясен белгән хатын-кыз көчле ул...
  • 23 сентябрь 2020 - 15:08
    Без имени
    👍👍👍
    ​ Адашкан шәүләләр
  • 23 сентябрь 2020 - 19:18
    Без имени
    Великовозрастный балаларны карарга жигелергэ кем кушты? Узегез гаепле бит!!!
    Ана рәнҗүе төшәргә дә мөмкин
  • 23 сентябрь 2020 - 15:25
    Без имени
    Шундый тәрбияви әсәрләр иҗат итүчеләр бик сирәк шул.Урының җәннәт түрләрендә булсын иде,Туфан абый
    Сиңа дигәне...