2 июнь 2022 яңалыклары

  • 2 июнь 2022 - 17:43
    Йөрәк тибеше көенә бию
    – Бик авыр чагым иде. Әтине югалткан вакыт... Аның шулай иртә китүе белән һич килешергә теләмәдем. Күңел әрни дә әрни... Мине ул чакта джаззо коткарды.
    2622
    0
    2
  • 2 июнь 2022 - 16:38
    Әхмәт БАЛҖЫ: «Татар теле – ул ачкыч»
    Беренче иң ошаган сүз – әби булды. Төркиядә «эбе» диләр. Әмма чын төрекчәдә әббә дип әйтмиләр. Ул сүз үзгәртелгән. Ә менә сез, татарлар, ул сүзне үзгәртмәгәнсез. Мин, гомумән, әбиләрне яратам. Үз эбемне бигрәк тә. Тагын бер ошаган сүз – бәбәй.
    2167
    0
    0
  • 2 июнь 2022 - 14:30
    Даруларсыз дәваланыгыз!
    Кешенең баш мие сусыз якынча бер атна яши ала. Әмма икенче, өченче көндә аның эшчәнлеге бозыла – галлюцинация (күзгә күренүләр) һәм саташу башлана. Шуңа күрә дә баш «томанлана», фикерләр чуала, хәтер начарлана башлавын тойсагыз, димәк, организмга су җитми.
    1679
    0
    6
  • 2 июнь 2022 - 10:44
    Нәзакәтле ялган
    Алар эләккән тозак бик хәйләкәр иде шул. Тик күңелсез маҗаралары моның белән генә беттеме соң?! Юк, әлбәттә!..
    3275
    0
    12
  • 2 июнь 2022 - 09:55
    Сабан туе – уртак туй!
    Сабантуйга бирелгән иң кыйммәтле бүләк булып һәрвакыт чигүле сөлге саналган. Узган Сабан туеннан соң шушы авыл егетенә кияүгә чыккан яшь киленнәрнең һәркайсы бәйрәмгә атап сөлге чиккән. Казан артындагы кайбер авылларда яшь киленнәр бәйрәм бүләге итеп ирләр күлмәге һәм ике чигүле кулъяулык яки намазлык та әзерләгән.
    2732
    0
    0
  • 2 июнь 2022 - 09:48
    Телегез дөрес ятамы?
    Телнең авыз куышлыгындагы дөрес торышы йөз матурлыгына тәэсир иткәнен белә идегезме? Бу чынлап та шулай. Игътибар итегез әле: аскы казналыгыгыз ничек тора?
    538
    0
    0
  • 2 июнь 2022 - 09:21
    Тирамису – итальян десерты
    Итальяннар ризыгы дисәк тә, тирамису бик җиңел әзерләнә икән. Әйдәгез әле, бергәләп әзерлик!
    1775
    0
    1
  • 2 июнь 2022 - 09:18
    «Кияүгә яратып чыкмадым»
    Бер таныш егетнең: «Өйләнешер өчен мәхәббәт кирәк түгел. Иң мөһиме, хөрмәт һәм бер-береңне аңлау. Яратып кына яшәп булмый», – дигәнен ишеткәч, сүзсез калып, йөзенә күтәрелеп карадым. «Ничек инде?! Яратмыйча яшәп буламыни инде?» – дип үрсәләндем башта. Аннары ирексездән: «Хөрмәт итсә, сүзне тыңласа, мине санласа, шул җитә микән әллә?» – дип уйлый башладым...
    5113
    0
    10
Реклама
Хәзер укыйлар
  • «Таккан белән теккән кебек без...» – Кайнана белән ничек торасың син? Минем сыман гомер буе бием белән яшәгән, башкалар кайнаналарын сөйләгәндә сүзгә кушылмаган кешегә бу сорауны бик еш бирәләр. Җавабым гел бер була минем: – И-и, рәхәт бит аның белән! – дим. Чын күңелдән әйтәм! Бер риясыз...
    4110
    10
    111
  • Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 8   Рәфис тә, кайнатам да туасы баланың малай булуын  бик тели иделәр.  Ирем: «Малай тусын, Алладан сорап дога кыл әле», – дип, авылдагы сукыр Фәния карчыкка сәдака да илтеп бирде. Ул заманда туасы баланың кызмы, малаймы икәнен алдан белеп булмый иде шул...
    12344
    2
    90
  • «Ирең яратсын дисәң, кайнанаңны ярат» – Бу – төп нигез. Ишле гаилә! Эшле гаилә! Монда килгән-киткән кеше дә бик күп булыр. Ә син шушы йортның хуҗабикәсе булырсың! Әнинең – кайнанамның туйда әйткән бу сүзләре бүгенгедәй колагымда яңгырап тора. Ул көнне ишеткән теләкләрнең бик күбесе күптән онытылды, ә әнинекеләрне гомерлеккә хәтерләп калганмын. Матур тормышның башы шушы сүздән үк башлангандыр.
    2514
    9
    86
  •  Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 10  Мин, иремне уятмаска тырышып, куенымда мыш-мыш килеп йоклаган баламны саклык белән агач караватка китереп салдым. Өстемдәге пальтомның төймәләрен чишеп, чөйгә өлдем. Урамда апрель башы булуга карамастан бик суык иде шул, кар да эреп бетмәгән. Салкын төндә печән өстендә баламны кысып кочаклаган килеш төн кундым бит.
    12860
    4
    72
  • Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 7 Туасы сабый дөньяга барыбер туа, дип юкка гына әйтмәгәннәрдер. Хәзер узган гомеремне уйлыйм да, җүләрлегемә исем-акылым китеп утырам…
    15870
    1
    69
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 23 сентябрь 2022 - 03:35
    Без имени
    Ати анисе бирган акчагада хужа булмый а, биграк инде. Ул хадаре йыуаш булып ни. Ати анисе, акча бирган е, лучше диваны узларе алып бирсен нар иде дип та уйлап куйдым. Ул бианай оялмыйча шул акчаны алып, узена Яна диван алган что-ли? Ансын анламадым.
    Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 11
  • 23 сентябрь 2022 - 11:05
    Без имени
    25 яшендэ кияугэ чыккан, 10 ел баласыз торган, бэхетен 35 яшьтэ тапкан, а Айнурга 30 яшь. Барда дорес язылган бит?)))
    Бәхетле булырга хакым бар!
  • 23 сентябрь 2022 - 11:17
    Без имени
    шулай мыскыл итәләр шул үзләреннән артык уңган, булган киленне. Мине кайната белән кайнана малайлары үлгәнче, малайларыннан мыскыллатып тордылар. Малайларын аракы эчереп миңа каршы котырталар иде. Нормальный кеше малаен аракы эчәргә өйрәтми бит инде?! Малайлары эчеп кайтып тавыш чыгара иде, мин тормышны тартып яшәдем. Мин аллага шөкер, намазлы булып гомеремне дәвам итәм, малайлары үлде. Мин котылдым аллага шөкер, алар баласыз калды.
    Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 11
  • 22 сентябрь 2022 - 22:32
    Без имени
    Фагыйлэ остэп тэ жибэрэ ахры, купертеп арттырып жибэргэн урыннары бар.
    Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 11
  • 23 сентябрь 2022 - 18:07
    Без имени
    Автор "ыштанга ябышып " узен генэ мэсхэрэлэу тугел, балаларнын да жэллэмэгэн. Балалары кимсетелеп, комплексы булып ускэннэрдер. Авторы жэллэмим, отвращение.
    Гомерем усал кайнана, исерек ир белән үтте 11