26 гыйнвар 2021 яңалыклары

  • 26 гыйнвар 2021 - 14:23
    ВЛКСМның XX съезды делегаты (укырга)
    Ялкынлы комсомол, слетлар, съездлар, социалистик ярышлар, кызыл почмактагы дискотекада таңга кадәр биюләр, планнарны тагын да арттырыбрак үтәргә дип икешәр смена калып эшләүләр – бу аның яшьлеге. 
    728
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 13:59
    Буталу
    Гаиләдәге мөнәсәбәтләрне саклау өчен гаять зур көч таләп ителсә дә, бозар өчен, артык тырышлык кирәкми. Уеннан уймак, табада коймак, мичтә бәлеш, ал да чык, дигәндәй, сәбәбе юктан гына килә дә чыга бит әле аның.
    6305
    1
    51
  • 26 гыйнвар 2021 - 13:40
    Ялгыш кисешкән сукмак
    (хикәя)
    4120
    1
    28
  • 26 гыйнвар 2021 - 13:24
    Саган чәе белән танышмы сез? 
    Көзге кичләрдә чынаякка кайнар чәй агызып, йомшак кәнәфигә чумарга кайсыбыз яратмас! Сусауны басу, кәефне күтәрүдән тыш, чәй файдалы да булырга тиеш. Без сезне бик файдалы бер үлән чәе белән таныштырмакчы булабыз.
    1722
    0
    7
  • 26 гыйнвар 2021 - 13:20
    Сагынмаган чак юк...
    Дәү әнигә минем белән җиңел булмагандыр... «Бик җәфаладың син мине...» – дип әйтә иде ул. Шуларның әҗерен кайтарып бетерә алдыммы? Белмим. Һәрхәлдә, күңелен күрергә тырыштым... 
    3862
    0
    20
  • 26 гыйнвар 2021 - 13:17
    Артур Маузер: “Дубайда яхшы яшәр өчен кимендә 500 мең сум акча эшләргә кирәк”
    Билгеле һәм бик талантлы саксафончы Артур Майзер бүгенге көндә Гарәб Әмирлекләрендә яшәп иҗат итә. Узган ел алар яшь җырчы Лия Шәмсина белән гаилә корганнар иде. Шуннан соң яшьләр Дубайга бергәләп китте.
    1219
    0
    3
  • 26 гыйнвар 2021 - 13:12
    Әле компьютерлар юк чакта... (укырга)
    Ап-ак халатлы кызлар электрон таблолы машинага иелгән.  Беренче карашка бар да җайлы – клавиатурадагы хәрефләргә генә баскалап утырасың кебек.
    563
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 12:16
    Җир кешесе (укырга)
    Фәнүсә Кадыйрова – Әлки кызы. Үзе шәһәрдә яшәсә дә, хезмәт юлы авыл хуҗалыгы белән бәйле аның. Белеме белән агроном, һөнәре буенча  селекционер  ул.
    1203
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 12:12
    Ак халаттан узган юл (укырга)
    1975 ел. Казан. Шәһәр читендә – бүгенге Республика балалар клиник хастаханәсе урнашкан урында ак каеннар шаулый. Зур төзелеш башланырга әле бераз вакыт бар. Ә менә булачак хастаханәнең баш табибы Евгений Васильевич Карпухин инде кадрлар туплау белән мәшгуль.
    561
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 12:08
    Бассейнлы, сәхнәле... фермабыз (укырга)
    «Безнең ферма кызлары – авылның йолдызлары!» – дип җырлыйлар алар турында. Фотолары – газета һәм журнал битләрендә. Үзләре авыл, район советы депутатлары, слет, съезд делегатлары. Алар – социалистик ярыш алдынгылары, иң күп сөт савучылар. 
    534
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 12:00
    Иң кирәкле һөнәр иясе (укырга)
    16 яше дә тулмаган килеш Чистай тегү фабрикасына эшкә килгәндә ярты гасыр гомерен шушы оешмага багышлармын дигән уй килде микән аңа? Тегүче-мотористка, бригадир, мастер, технолог, цех җитәкчесе – 50 ел эчендә язмабыз герое узган юл бу.
    511
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 11:34
    Педагоглар династиясе (укырга)
    Редакциябезгә килгән бер хат «Гаиләбезнең иң кадерле ядкарьләре арасында «Азат хатын» журналының да ике саны бар», – дип башланган иде.
    1274
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 11:16
    Хезмәт Герое Ганҗә (укырга)
    Ганҗә апаның хезмәт кенәгәсендә ике генә язу бар. Аның беренчесе – 1955 елда 18 яшьлек кызның төзелешкә буяучы булып урнашуы, икенчесе – 1961 елның июнендә Кама елгасы буенда төзеләчәк яшь калага үз участоклары белән эшкә күчерелүе.
    506
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 11:03
    Беренчеләр (укырга)
    «Кызлар, химик-аппаратчы булырга теләмисезме? Ак халатлардан гына йөрерсез...» Казан шәһәренең 119 нчы мәктәбен тәмамлап килгән бер төркем кызлар иңнәрен сикертә: «Нинди эш башкара икән соң ул химик-аппаратчылар?»
    499
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2021 - 10:41
    Укучыларның яраткан апасы (укырга)
    Мәдинә ханым редакциябезгә үзе килеп керде. «Сөембикә»не 90 яшьлек Әлфия апам бик яратып укый, ул җибәрде мине сезгә», – диде ул, һәм сумкасыннан 1962 елгы «Азат хатын» журналын чыгарды.
    763
    0
    3
Хәзер укыйлар
  • Балдаклар, туй күлмәге калды, ә мин... Сүземне ерактанрак башлыйм әле. Әти үлгәндә мин әле тумаган да булганмын – әни 7 айлык корсаклы килеш калган. Аңа бу вакытта нибары 21 яшь булган...
    7521
    2
    51
  • Рәхмәт, әнием! Аның ирен үтереп ташладылар. Дөресрәге, үләр дәрәҗәгә җиткәнче кыйнап ыргыттылар... Аңсыз гәүдәсен өйләреннән ике йөз метрлар чамасы җирдә, барак кебек шыксыз йортларның пычрак ишегалдыннан таптылар...
    4378
    0
    34
  • Бар җылымны сиңа бирәм, әни... Әнигә бар җылыңны да, назыңны да, яратуыңны да бирәсең, чөнки ул әни, һәм башкача уйлау, яшәү мөмкин түгелдер... Ә үз әниең булмаса?! Кемгә бүләк итәргә? Сине ничек бар шулай кабул итә торган кем бар тагын?! Әни бар! Иремнең әнисе!
    2272
    0
    33
  • Синнән башка беркем кирәкми Нурзидә белән Рәдиснең балалары юк. Күп еллар юк инде. Нурзидә моның белән күптән килеште. Рәдис тә килешкән кебек булган иде... 
    3145
    1
    31
  • Бергә булырга язмаган безгә... Хәзер аңлыйм: мин бик тырыш, яхшы укучы бала булганмын. Һәм шуның өстенә соң өлгергәнмен. Мәктәптә кайберәүләр бишенче класстан ук егетләр белән аралашып, егет сөйгәнгә исләрем китеп карый идем. Артык хисләнеп тормыйча гына дөньяны җигелеп тартучы әти-әни үрнәге дә шул булгандыр. Алар артык мәхәббәт маҗараларыннан башка гына, димләп өйләнешкән кешеләр иде. Егет сөю бер оят эш төсле тоелган миңа.
    2572
    0
    16