20 май 2020 яңалыклары

  • 20 май 2020 - 17:43
    Акча туплый беләсезме?
    Акча туплау буенча һәркемнең дә хәленнән килерлек берничә киңәш: 
    618
    0
    1
  • 20 май 2020 - 17:05
    Концертларга кайчан йөри башлыйбыз?
    Җәй – күңел ача, концертларга йөри торган вакыт. Күп кенә артистларның куелырга тиешле программалары тамашачысыз калды, заллар буш торды.
    378
    0
    0
  • 20 май 2020 - 17:00
    Ураза гаетенең ничек узасы билгеле булды
    Татарстанда Ураза гаете live-форматта узачак. Бәйрәм вәгазенә теләгән һәркем «ТНВ», Диния нәзарәтенең официаль сайты, «Хозур ТВ»ның YouTube каналы аша кушыла ала. Бу турыда мөфти Камил хәзрәт Сәмигуллин хәбәр итте.
    458
    0
    0
  • 20 май 2020 - 16:40
    Мәскәү егетләренең барысы да шундыймы? 
    Динә мине үзенең абыйсы белән таныштырам дигәч, бик теләп риза булдым. Ринатның ике атна элек кенә Мәскәүдән кунакка кайтканын ишеткән идем инде. Мәскәү егетләре бөтен кешегә эләкми ул, танышам әлбәттә!  
    2727
    1
    8
  • 20 май 2020 - 14:03
    Әти кеше гаиләсен үле килеш таба...
    Тагын бер җантетрәндергечхәбәр килеп иреште.
    1652
    0
    4
Хәзер укыйлар
  • 7835
    4
    108
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    9238
    5
    68
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    9010
    2
    58
  • 7692
    0
    55
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 11:58
    Без имени
    Бик матур язгансыз Венера !Э чынлыкта бу булган хэл !Фэридэ ул чыннан да бик лаеклы ,хормэтле ,бик чибэр дэ унган да хатын -кыз !Исеме генэ узгэртелгэн .
    Күз яшьләрең булып мин тамам...
  • 6 август 2020 - 15:36
    Без имени
    Сабак алмаган бу хатын
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 19:21
    Без имени
    Йозлэтэ чыгар ул аферисттан-узе генж тугел-7 буынына кадэр тошэр лэгьнэте!
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре