5 май 2020 яңалыклары

  • 5 май 2020 - 21:18
    Үзе бер батырлык
    «Әтине әни белән урам буйлап клуб янына кадәр озата төшкәнем исемдә калган», –  ди күпне күргән, күпне кичергән, артык күп сөйләргә яратмаган әниебез. Соңгы тапкыр әтисен күрүе шушы була.
    213
    0
    0
  • 5 май 2020 - 21:08
    Тимербаева Наилә апа
    Безнең әбиебез Тимербаева Наилә Мөбәрәкҗан кызы 1935 елның 1 ноябрендә Баландыш авылында дөньяга килә.Сугыш башланган елны аңа нибары 6 яшь була.Шул елларда ачлыкны тоеп, ни бар шуны ашап үскән бала ул. Әтиләре исә сугыштан кайтмый – хәбәрсез югалганнар исемлегендә.
    199
    0
    0
  • 5 май 2020 - 21:02
    «Ничек исән калдык без?»
    Әбием сүзләре : «Саварга сыер юк, тамак туйдырам дияргә йортта бернәрсә юк, ничек исән калып, бүгенге көнгә кадәр яши алуым бер могҗизага тиң. Олы апам әнигә үги бала булса да, без аны яратып, тату яшәдек.
    178
    0
    0
  • 5 май 2020 - 20:53
    «Аны мин генә теләп кайтардым...»
    «Көтә белгәннәр» полкы әнием ягыннан әбием –  Мобаракова Мөгәллимә Шафигулла кызының (1917 – 2007) исеме дә язылырга тиеш. Әби бер-бер артлы ике баласын югалта. Чит җирләргә чыгып китәргә шушы хәл дә этәрмәдеме икән аларны?
    213
    0
    2
  • 5 май 2020 - 20:32
    Кишер үстерүнең  биш сере
    Бер карасаң, кишер үстерүнең ние бар инде? Чәчтең, утадың, сирәкләдең, алдың... Әмма кайчак менә шушы гап-гади генә булган кишерне дә тиешенчә үстереп булмый. Йә тишелми, йә вак була, йә кәкре дә бөкре булып үсә... Бу язмада кишер үстерүгә бәйле берничә серне чишмәкче булабыз.
    1388
    0
    2
  • 5 май 2020 - 16:37
    «Татарстанда маска режимы әле озак сакланачак» 
    Бүгенге көнгә республикада коронавирус инфекциясе йоктарган 1208 кеше теркәлгән.
    470
    0
    2
  • 5 май 2020 - 13:21
    Каберен генә булса да белсәк
    Минем Әнием Мөхәммәтшина Фирая Сөләйман кызы сугыш чоры баласы. Ул 1934 нче елның 8 нче декабрендә Баландыш авылында дөньяга килгән. Сугыш башланганда аңа нибары 7 яшь кенә була.
    201
    0
    0
  • 5 май 2020 - 13:15
    Ничә чакрым җәяү үттек икән...
    Әбиемнең яшьлеге сугыш чорына туры килә. Сугыш башланган көнне бүгенгедәй хәтерли ул. Сугыш башланганда аңа 11 яшь була.
    187
    0
    0
  • 5 май 2020 - 13:08
    Садриева Хәттисә
    Садриева Хәттисә Апас районы Дәүләки авылыннан, тыл ветераны.
    182
    0
    0
  • 5 май 2020 - 13:01
    Мәңгелек көтү
    Әбием Гарифҗанова Мәгъмүрә Шакир кызы 1908 елда Әтнә районы Олы Мәңгәр авылында туган.
    188
    0
    0
  • 5 май 2020 - 12:56
    Күпме газап, сагыш, кайгы күргән күзләренә карыйм тутырып
    Әнием Хаҗиева Сания Габдрахман кызы 1935 нче елның 16 нчы февралендә Баландыш авылында дөньяга килә. Сугыш башланганда Әнигә 6 яшь була. Әниемнең әтисе Габдрахман бабайны 1942 нче елда сугышка алалар.
    184
    0
    0
  • 5 май 2020 - 12:39
    Моңаймагыз, шомыртларым
    Сугыш башланганда, әнием Рәхимәгә 17 яшь булган. 1917 елгы, 1918 елгы Шәрифҗан һәм Мөбәрәкҗан исемле ике абыйсын фронтка алалар. Алар хәбәрсез югала. Шулай итеп, уку кайгысы онытыла.
    179
    0
    0
  • 5 май 2020 - 12:33
    Гарипова Гөлсем апа
    Гарипова Гөлсем апа Әтнә районы Югары Сәрдә авылында 1910 елда туа.
    168
    0
    0
  • 5 май 2020 - 11:54
    НИНДИ УЛ АЛИНА?
    Алина Заһитова турында ниләр генә язмыйлар да, ниләр генә сөйләмиләр! Бу көннәрдә аның фигуралы шуу буенча Россия җыелма командасында калу-калмавын тикшерделәр.
    481
    0
    0
  • 5 май 2020 - 01:41
    Бер мәхәббәт һәм нәфрәт тарихы
    Аның эчендә гел ут булгандыр. Ул шул уйлары белән яткандыр, торгандыр... Сагынгандыр, саргайгандыр... Билгесезлек әрнеткәндер... Бабам – Гордеев Петр Гордеевичның тормыш юлы белән якыннан таныша башлагач шаккаттым: ул бу сынауны ничекләр кичте, гомер буе шушындый газап белән ничек яшәде икән?! 
    3788
    3
    22
Хәзер укыйлар
  • 8086
    4
    110
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    9646
    5
    71
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    9376
    2
    62
  • Дәва Авылына кайтты. Авыл үзгәрмәгән, ул – үзгәргән. Хәтта исәнләшеп үткән авылдашлары да, танымыйча, артыннан карап калды. Нәфис гәүдәле, сара чәчле хатын ят иде аларга. Ә ул бер ел элек кенә дегет кебек кара чәчле, интегеп яшәгәне йөзенә чыккан Мәрсилә иде бит. Тик аның тормышындагы авырлыклар узды. Ак полосадан бара ул. Чәчен дә шуңа буятты...
    4798
    4
    45
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 11:58
    Без имени
    Бик матур язгансыз Венера !Э чынлыкта бу булган хэл !Фэридэ ул чыннан да бик лаеклы ,хормэтле ,бик чибэр дэ унган да хатын -кыз !Исеме генэ узгэртелгэн .
    Күз яшьләрең булып мин тамам...
  • 6 август 2020 - 15:36
    Без имени
    Сабак алмаган бу хатын
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 19:21
    Без имени
    Йозлэтэ чыгар ул аферисттан-узе генж тугел-7 буынына кадэр тошэр лэгьнэте!
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре