28 апрель 2020 яңалыклары

  • 28 апрель 2020 - 18:45
    Иң бәхетле көн
    Әти белән әнине сайлап алмыйлар. Ә кайнана белән кайнатаны? Улларын сайлагач, бәлки, аның әти-әнисенә дә риза булыргадыр? Бу язма шул хакта. 
    7344
    1
    39
  • 28 апрель 2020 - 17:55
    Казан халыкара мөселман киносы фестивале онлайн узарга мөмкин
    Онлайн концертлар, спектакльләр карауны гадәткә керттек инде. Бүгенге көн вәзгыятенә карап, зур масштаблы фестивальләрне дә онлайн форматта үткәрү турында уйланалар.
    228
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 17:39
    Әби – авылыбызның беренче депутаты 
    «Көтә белгәннәр» полкына әнием ягыннан әбием – МӨБАРӘКҖАНОВА Мөгаллимә Шәфигулла кызының (1917–2007) исеме дә язылырга тиеш. 
    188
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 17:05
    Гомере буе көтеп яшәде
    Хәйруллина Мөнирә Хәйрулла кызы 1907 нче елда Әтнә районы Югары Сәрдә авылында туа.
    190
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 16:53
    Әти назы насыйп булмаган...
    Фәсхиева Шәкүрә Гыйлаҗетдин кызы 1938 елның 3 июлендә дөньяга килә. 3 яшьлек кыз әтисен яхшылап хәтерләми дә. 1941 елда сугыш башлана...
    210
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 16:39
    «Әнкәй белән улыбызны сакла!»
    ​​​​​​​Бу сүзләрне Мөхәмәтулла хатыны Фәүзиягә 1941 елда 23 нче июньдә әйтә...
    245
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 16:27
    Хатын-кызга мәчеткә йөрү дөресме?
    «Хатын-кызларга мәчеткә йөрергә ярыймы? Төрле кеше төрлечә сөйли, кемдер, мәчеткә хатын-кыз йөрми, намазыңны өеңдә укы, ди. Динебез моңа ничек карый икән?» – дигән сорауларны еш ишетергә туры килә. Аларга Сәйдә абыстай АППАКОВА җавап бирә. 
    1003
    0
    4
  • 28 апрель 2020 - 15:54
    «Сөембикә» марафоны
    «Тормыш элеккечә булмаячак!» «Үзгәрергә ашык!» «Яңа гадәтләр заманы җитте!»
    539
    2
    2
  • 28 апрель 2020 - 15:00
    БУ 6 ГАДӘТТӘН АРЫНЫРГА КИРӘК
    Сүз – совет кешеләренә хас гадәтләр турында. Буыннан буынга күчеп килә инде алар. Никадәр көлке тоелмасын, кайберәүләр әле һаман шул гадәтләргә ябышып ята.
    1041
    0
    4
  • 28 апрель 2020 - 12:11
    Май бәйрәмнәрендә башкарасы иң мөһим 5 эш
    Май бәйрәмнәрен күпләребез ял итү өчен дип түгел, ә бакчабызга, йортыбызга багышлау өчен дип көтә. Без сезгә май бәйрәмнәрендә башкарып өлгерергә кирәкле эшләр исемлеген китерәбез.
    709
    0
    2
  • 28 апрель 2020 - 12:04
    COVID–19. Яңа саннар
    Узган тәүлектә Татарстанда коронавирусның 65 яңа очрагы теркәлгән, 6 кеше хастаханәгә озатылган, 59 кешедә авыруның җиңел формасы күзәтелә, алар өйдә дәвалана.  7 кеше – читтән кайтучы, калганнары  авыручылар белән элемтәдә булу нәтиҗәсендә авырган.
    748
    0
    2
  • 28 апрель 2020 - 10:31
    30 августка башкала халкына бүләк ясыйлар
    «Коронавирус белән көрәштә Казан урамнарын юалар, һәр көнне тукталышларны махсус антисептиклар белән сөртәләр», – дип белдерде бүген Министрлар Кабинетында узган брифинг вакытында Казан Башкарма комитетының тышкы төзекләндерү комитеты башлыгы Игорь Куляжев. Матбугат очрашуында шулай ук башкала халкына 30 августка бүләк әзерләүләре хакында әйттеләр.
    374
    0
    1
  • 28 апрель 2020 - 10:18
    Хисмәтуллина Гөлбану
    Хисмәтуллина Гөлбану әби Арча районы Сөрде авылында 1924 елда туган.
    188
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 10:13
    Мәймүнә Хәкимова
    "Кеше язмышы- туган ил язмышы" дип белми әйтмәгән борынгылар.
    200
    0
    0
  • 28 апрель 2020 - 09:47
    Гыйләҗева Рәдифә апа
    Олы Әтнә авылы сугыш чоры балалары.
    239
    0
    1
Хәзер укыйлар
  • 8089
    4
    110
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    9651
    5
    71
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    9380
    2
    62
  • Дәва Авылына кайтты. Авыл үзгәрмәгән, ул – үзгәргән. Хәтта исәнләшеп үткән авылдашлары да, танымыйча, артыннан карап калды. Нәфис гәүдәле, сара чәчле хатын ят иде аларга. Ә ул бер ел элек кенә дегет кебек кара чәчле, интегеп яшәгәне йөзенә чыккан Мәрсилә иде бит. Тик аның тормышындагы авырлыклар узды. Ак полосадан бара ул. Чәчен дә шуңа буятты...
    4805
    4
    45
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 11:58
    Без имени
    Бик матур язгансыз Венера !Э чынлыкта бу булган хэл !Фэридэ ул чыннан да бик лаеклы ,хормэтле ,бик чибэр дэ унган да хатын -кыз !Исеме генэ узгэртелгэн .
    Күз яшьләрең булып мин тамам...
  • 6 август 2020 - 15:36
    Без имени
    Сабак алмаган бу хатын
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 19:21
    Без имени
    Йозлэтэ чыгар ул аферисттан-узе генж тугел-7 буынына кадэр тошэр лэгьнэте!
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре