23 апрель 2020 яңалыклары

  • 23 апрель 2020 - 16:54
    Дәү әнием – тугрылык үрнәге
    Әиемнең әнисе Шәмсебәдәр Сәлахетдин кызы Гыйбадуллина да «Көтә белгәннәр полкы»нда лаеклы урын алырга тиеш. Тугрылык үрнәге, шәфкатьлелек, киң күңеллелек өлгесе иде ул...
    290
    0
    3
  • 23 апрель 2020 - 11:22
    Бүген Татарстанда коронавирусның 57 яңа очрагы расланды
    Казанда коронавирус эләктергән авыр хәлдәге пациентлар төн эчендә 5 кешегә артты. Алар барысы да Республика клиник хастаханәсе базасы нигезендә вакытлыча дип төзелгән йогышлы чирләр госпиталендә дәвалана. Барлыгы шундый  пациентлар – 12. Аларның 4 се ясалма сулыш алу аппаратына тоташтырылган. 
    623
    0
    0
  • 23 апрель 2020 - 02:46
    Галактика “хуҗасы”
    (хикәя)
    1932
    0
    20
  • 23 апрель 2020 - 02:39
    Алмагачлар чәчәк койганда
    – Ә син нишләп ятасың монда? Өемнең түр башына кем яткырды сине? Бар, үз өеңә кайт. Сине югалтканнардыр...
    11570
    4
    157
  • 23 апрель 2020 - 02:29
    Парикмахерлар әйтми торган 6 кагыйдә
    1. Ай ярым саен чәч кистерергә кирәкми!..
    685
    0
    2
  • 23 апрель 2020 - 02:10
    Коронавирус вакытында уразаны ничек тотарга?
    ​​​​​​​Быелгы Рамазан ае 24 апрельдән – җомга көнне башлана. Таң атканчы мөселманнар сәхәрне ашап, уразага керәчәк, насыйп булса. Беренче тәравих намазы 23 апрель төнендә укыла. Әмма дөньяда таралган коронавирус чире аркасында мәчетләрдә җәмәгать белән тәравих намазлары укылмаячак. Күпләрне вирус таралган чорда организмга зарар китерми генә уразаны ничек тоту мәсьәләсе дә кызыксындырадыр. Бу язма шул хакта да.
    777
    0
    3
  • 23 апрель 2020 - 02:01
    Хәния Фәрхи: «Эстрада – мәрхәмәтсез урын да, оҗмах урыны да.»
    Һәрвакыт тулы заллар җыям, мин инде ничә еллар – сәхнәдә. Бу артист өчен искиткеч зур бәхет.
    1819
    0
    12
Хәзер укыйлар
Соңгы комментарийлар
  • 6 июль 2020 - 12:00
    Без имени
    Дорес хэлме икэн бу?
    Хыянәтнең исе нинди?
  • 6 июль 2020 - 11:14
    Без имени
    "Ак чэчэклэр" романынын яна варианты!!! Бик зур рэхмэт!
    Гомер – озын ул...(2)
  • 7 июль 2020 - 09:12
    Без имени
    Безнен Зифа Гаязовна турында язуыгыз өчен зур рәхмәт. Аны без яраттык һәм хөрмәт иттек, урыны оҗмазта булсын. Үзенә үзе кебек алмаш та калдырды
    Гомер – озын ул...(2)
  • 8 июль 2020 - 00:08
    Без имени
    Шәәәәәәп!
    Онлайн-Сабантуйдан соң онлайн-уйлану
  • 8 июль 2020 - 06:22
    Без имени
    Бик өстән- өстән язылган, эчтәлек сөйләүгә корылган. Әсәр дип зурлап әйтмәс идем. Сызды- бозды. Тыныш билгеләре дөрес куелмаган, хаталы. Ник, "Сөембикә"нең дәрәҗәсен төшереп, монда куясыз, гаҗәп?
    Кыланчык - 5