23 апрель 2020 яңалыклары

  • 23 апрель 2020 - 16:54
    Дәү әнием – тугрылык үрнәге
    Әиемнең әнисе Шәмсебәдәр Сәлахетдин кызы Гыйбадуллина да «Көтә белгәннәр полкы»нда лаеклы урын алырга тиеш. Тугрылык үрнәге, шәфкатьлелек, киң күңеллелек өлгесе иде ул...
    363
    0
    3
  • 23 апрель 2020 - 11:22
    Бүген Татарстанда коронавирусның 57 яңа очрагы расланды
    Казанда коронавирус эләктергән авыр хәлдәге пациентлар төн эчендә 5 кешегә артты. Алар барысы да Республика клиник хастаханәсе базасы нигезендә вакытлыча дип төзелгән йогышлы чирләр госпиталендә дәвалана. Барлыгы шундый  пациентлар – 12. Аларның 4 се ясалма сулыш алу аппаратына тоташтырылган. 
    688
    0
    0
  • 23 апрель 2020 - 02:46
    Галактика “хуҗасы”
    (хикәя)
    2034
    0
    20
  • 23 апрель 2020 - 02:39
    Алмагачлар чәчәк койганда
    – Ә син нишләп ятасың монда? Өемнең түр башына кем яткырды сине? Бар, үз өеңә кайт. Сине югалтканнардыр...
    13181
    4
    165
  • 23 апрель 2020 - 02:29
    Парикмахерлар әйтми торган 6 кагыйдә
    1. Ай ярым саен чәч кистерергә кирәкми!..
    748
    0
    2
  • 23 апрель 2020 - 02:10
    Коронавирус вакытында уразаны ничек тотарга?
    ​​​​​​​Быелгы Рамазан ае 24 апрельдән – җомга көнне башлана. Таң атканчы мөселманнар сәхәрне ашап, уразага керәчәк, насыйп булса. Беренче тәравих намазы 23 апрель төнендә укыла. Әмма дөньяда таралган коронавирус чире аркасында мәчетләрдә җәмәгать белән тәравих намазлары укылмаячак. Күпләрне вирус таралган чорда организмга зарар китерми генә уразаны ничек тоту мәсьәләсе дә кызыксындырадыр. Бу язма шул хакта да.
    931
    0
    3
  • 23 апрель 2020 - 02:01
    Хәния Фәрхи: «Эстрада – мәрхәмәтсез урын да, оҗмах урыны да.»
    Һәрвакыт тулы заллар җыям, мин инде ничә еллар – сәхнәдә. Бу артист өчен искиткеч зур бәхет.
    2310
    0
    12
Хәзер укыйлар
  • 7836
    4
    108
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    9238
    5
    68
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    9010
    2
    58
  • 7692
    0
    55
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 11:58
    Без имени
    Бик матур язгансыз Венера !Э чынлыкта бу булган хэл !Фэридэ ул чыннан да бик лаеклы ,хормэтле ,бик чибэр дэ унган да хатын -кыз !Исеме генэ узгэртелгэн .
    Күз яшьләрең булып мин тамам...
  • 6 август 2020 - 15:36
    Без имени
    Сабак алмаган бу хатын
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 19:21
    Без имени
    Йозлэтэ чыгар ул аферисттан-узе генж тугел-7 буынына кадэр тошэр лэгьнэте!
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре