9 апрель 2020 яңалыклары

  • 9 апрель 2020 - 22:13
    Дөньяның бөтен мөселманнары берьюлы дога кылырга җыена
    Коронавирус таралу белән бәйле рәвештә Татарстан мөселманнары Казакъстан мөфтияте башлангычына – планетаның барлык почмакларында да берүк вакытта дога кылуга кушылачак.
    568
    0
    6
  • 9 апрель 2020 - 16:21
    «Кешелекне дәвалыйсым килә!» 3
    (3 бүлек, азагы)
    1570
    1
    13
  • 9 апрель 2020 - 12:23
    Үзизоляция вакытында ир-ат үз янәшәсендә нинди хатын-кызны күрергә тели? Уенын-чынын кушып
    Хатын-кызга таләпләр башка вакытта да гел югары инде аңа. Ә хәзер – бигрәк тә. Гаиләне бу шартларда саклап калу – бары аның кулыннан гына киләчәк. Язып торалар: карантин тәмамлангач, Кытайда күпләр иң беренче эш итеп аерылышу турында гариза илткән диләр. 
    711
    0
    3
  • 9 апрель 2020 - 10:17
    Иртәрәк үссен дисәк...
    Укропны барыбыз да үстерә. Бер караганда, аны үстерүнең бернәрсәсе дә юк кебек. Әмма тәҗрибәле бакчачылар белә, шушы гади генә аш тәмләткечне дә кайсыбер елны үстереп алу шактый мәшәкатьле. Ул йә бик озак тишелә, йә бөтенләй тишелми, йә кортлый, үсми утыра...  Аннары, аны бит әле иртәрәк тә авыз итәсе килә. Ә моның үзенә күрә бер сере бар. 
    1245
    0
    3
  • 9 апрель 2020 - 04:24
    "Анна Каренина"дан башланган көн... Көндәлек, 08.04.2020
    Ышанасызмы, Толстойның "Анна Каренина"сын укый башладым. Мәктәптә дә, университетта укыдык анысы. Ләкин алары сочинение язар, зачёт тапшырыр өчен иде. Мәҗбүри уку...
    544
    1
    2
Хәзер укыйлар
  • 7838
    4
    108
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    9238
    5
    68
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    9010
    2
    58
  • 7692
    0
    55
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 11:58
    Без имени
    Бик матур язгансыз Венера !Э чынлыкта бу булган хэл !Фэридэ ул чыннан да бик лаеклы ,хормэтле ,бик чибэр дэ унган да хатын -кыз !Исеме генэ узгэртелгэн .
    Күз яшьләрең булып мин тамам...
  • 6 август 2020 - 15:36
    Без имени
    Сабак алмаган бу хатын
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 19:21
    Без имени
    Йозлэтэ чыгар ул аферисттан-узе генж тугел-7 буынына кадэр тошэр лэгьнэте!
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре