26 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 26 ноябрь 2019 - 17:31
    Курчак күңеле - 2
    (ахыры)
    4593
    1
    77
  • 26 ноябрь 2019 - 17:07
    Өч бала ятим калды  
    Биектау районында бала тапкан вакытта ана үлә. Аның ун яшьлек улы һәм игезәк кызлары ятим калды. 
    1737
    1
    1
  • 26 ноябрь 2019 - 15:41
    Татарстанда халыкны финанс белеменә өйрәтәләр
     Быелның 29 октябрендә Татарстан Республикасы халкын финанс белеменә өйрәтү буенча электрон курсларның апробациясе башланып китте.
    356
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 14:51
    Алма серкәсе генә димәгез...
    Алма серкәсе начар исләрне бетерә, тәнне чистарта, күп авырулардан йолып кала. Кайберләрен генә санап үтик. 
    2330
    0
    18
  • 26 ноябрь 2019 - 14:44
    Чәчләреңә җилләр үрелми...
    ...Бу язманы укыганда сез дә шул халәттә булырсызмы икән? Өскә поезд килә. Товар поезды. Мин бала җитәкләгәнмен. Юк, аның кулын чытырдатып кысканмын. Берничә мизгел һәм... Берсеннән-берсе кыска ул мизгелләр эчендә ниләр уйлап өлгерергә була? Ул хатын – ике бала анасы башыннан ниләр кичергән? Ә курчак кебек тугыз яшьлек кызчык?
    10344
    2
    50
  • 26 ноябрь 2019 - 13:06
    Татарстанда «Цифрлы мәдәният» проекты виртуаль концертлар үткәрергә мөмкинлек бирде
    2019 елда республикада 150 борынгы китап электрон форматка күчерелде, виртуаль концертлар күрсәтә торган 5 зал ачылды.
    319
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 01:52
    Юаткычлар
    Халкыбызның кечкенә балаларга багышланган бик күп юаткычлары бар. Балалар белән матур сүзләр һәм юаткычлар аша аралашу бик файдалы булыр. 
    985
    0
    2
  • 26 ноябрь 2019 - 01:48
    Үзмәшгульләрне кулланган  өчен җәзага тартачаклар 
    Россия финанс министрлыгы һәм Федераль салым хезмәте  компанияләренең икътисадый эшчәнлегендә канун бозу очракларын тикшереп тору өчен система булдырырга планлаштыралар, чөнки аларның кайберләре  үзмәшгульләрне кулланып, салымнардан кача башлаганнар. 
    375
    0
    0
Хәзер укыйлар
  • 8083
    4
    110
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    9642
    5
    71
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    9373
    2
    62
  • Дәва Авылына кайтты. Авыл үзгәрмәгән, ул – үзгәргән. Хәтта исәнләшеп үткән авылдашлары да, танымыйча, артыннан карап калды. Нәфис гәүдәле, сара чәчле хатын ят иде аларга. Ә ул бер ел элек кенә дегет кебек кара чәчле, интегеп яшәгәне йөзенә чыккан Мәрсилә иде бит. Тик аның тормышындагы авырлыклар узды. Ак полосадан бара ул. Чәчен дә шуңа буятты...
    4790
    4
    45
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 11:58
    Без имени
    Бик матур язгансыз Венера !Э чынлыкта бу булган хэл !Фэридэ ул чыннан да бик лаеклы ,хормэтле ,бик чибэр дэ унган да хатын -кыз !Исеме генэ узгэртелгэн .
    Күз яшьләрең булып мин тамам...
  • 6 август 2020 - 15:36
    Без имени
    Сабак алмаган бу хатын
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 19:21
    Без имени
    Йозлэтэ чыгар ул аферисттан-узе генж тугел-7 буынына кадэр тошэр лэгьнэте!
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре